«Μέσα στη θλίψη της απέραντης μετριότητας που μας πνίγει από παντού, παρηγοριέμαι ότι κάπου, σε κάποιο καμαράκι, κάποιοι πεισματάρηδες αγωνίζονται να εξουδετερώσουν τη φθορά».
Οδυσσέας Ελύτης

Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

Πρώτη Φορά...

Καλώς σας βρήκα!!...Είμαι η Γιώτα και αυτό είναι το blog μου...ο μικρός παράδεισος μου!Είναι η πρώτη φορά που γράφω και ακόμη αναρωτιέμαι γιατί αποφάσισα να γίνω Βlogger...Τελικά όμως καταλαβαίνω πως έχω την ανάγκη να εκφραστώ...ο γραπτός λόγος είναι πολύ πιο εύκολος απ' τον προφορικό.Γράφεις ό,τι θέλεις...μπορείς να διορθώσεις πολλά όταν γράφεις...Αλλά όταν είσαι face to face με κάποιον;Τι γίνεται τότε;
Λοιπόν...Είμαι από τους ανθρώπους που δεν μπορούν εύκολα να κοιτάξουν κάποιον στα μάτια και να πουν " έχεις δίκιο,συγγνώμη...κ.τ.λ. ". Μου φαίνεται πολύ δύσκολο - ίσως επειδή είμαι εγωίστρια/λέων :p ) - να κάνω κάτι τέτοιο αν και μερικές φορές με αναγκάζουν κάποιες καταστάσεις που δημιουργούνται...Μετά όμως σκέφτομαι " ζήτα συγγνώμη, πες ένα γεια...τι έχεις να χάσεις;; "

Έτσι μπορώ και προχωράω...
Μέσα από τις αναρτήσεις μου θα μπορέσετε να με μάθετε καλύτερα!! ;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου