«Μέσα στη θλίψη της απέραντης μετριότητας που μας πνίγει από παντού, παρηγοριέμαι ότι κάπου, σε κάποιο καμαράκι, κάποιοι πεισματάρηδες αγωνίζονται να εξουδετερώσουν τη φθορά».
Οδυσσέας Ελύτης

Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

ΤΡΙΑ!

Τρία...ένας αριθμός που δείχνει διάφορα!
Νομίζω ήρθε η ώρα να μιλήσω πραγματικά για τον εαυτό μου!!!
Ο αριθμός "τρία" δείχνει πολλά βρε παιδί μου..
Για παράδειγμα....................
Εδώ είναι τα τρία πράγματα, και όχι μόνο, που με κάνουν οποιαδήποτε στιγμή να νιώθω καλύτερα...

                                                                  3. ΣΟΚΟΛΑΤΑ
   Άσπρη, μαύρη ή γάλακτος..με γέμιση ή χωρίς..η σοκολάτα είναι ίδια!!
   Κάνει τα άσχημα να φαίνονται όμορφα!
   Μία πλάκα το καλοκαίρι (ή ολόκληρη γιατί δεν μπορούμε να αντισταθούμε) και γίνεται ο κόσμος καλύτερος!!
    Ένα ζεστό ρόφημα το χειμώνα, να νιώσεις τη "λάβα" της μέσα στο σώμα σου..
    Λίγη υγρή σοκολάτα χυμένη πάνω σε φράουλες ή...στο κορμί σου...
     Η σοκολάτα κάνει τα πάντα!!! Την αγαπάμε!!! Και όποιος πει ότι δεν του αρέσει...Τι  να πω...Προβλημα!... :(





2. ΦΥΣΙΚΟΣ ΧΥΜΟΣ
Κι όμως...Πείτε με ξενέρωτη, πείτε όπως θέλετε...Αλλά ένας φυσικός χυμός στυμμένος απ' τα χεράκια της μανούλας -διότι εμείς όσο να 'ναι βαριόμαστε- είναι το κάτι άλλο!!! Είναι ό,τι πιο δροσιστικό το καλοκαίρι, αφού έχεις γυρίσει από μία κουραστική μέρα κάτω απ' τον ήλιο...




1. ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ!
Η αλήθεια είναι πως έχω αρκετούς φίλους είτε αγόρια είτε κορίτσια! Αυτές όμως που ξεχωρίζω και γενικά ξέρουν πώς να μου σταθούν είναι συγκεκριμένες!!
Για την ΕΛΕΝΗ Α. έχω ξανά αναφερθεί!! Ολόκληρο αφιέρωμα!!!χαχαχ
Μέσω αυτής της Ελένης γνώρισα άλλες δύο Ελένες και έγιναν πολλές!!! Ουπς... :/ 


Η ΜΠΟΤΖΗ μου είναι η μία!!Την ξεχωρίζεις απ' τα μαλλιά!! Αφάνα!!Αξιολάτρευτη!! <3 Κάνει και γαμώ τις πλάτες!!χαχαχαχ (μάλλον μόνο αυτή θα καταλάβει τι εννοώ...χδ). Η συζήτηση ποτέ δεν παύει να υπάρχει όταν είσαι μαζί της!Τη βλακεία θα την πουμε...χαχ ^^ 


Η επόμενη είναι το μοναδικό ΛΕΝΙΩ!!! ;) Μαλλί ίσιο,φωνούλα λεπτή και όλα καλά! Νευριάζει εύκολα, αλλά ευτυχώς της περνάει γιατί αλλιώς...Δε θα μου μιλούσε!! 


Η ΧΑΡΑ είναι κι αυτή άλλη μία κοπέλα που τη γνώρισα μέσω της πασίγνωστης πια κολλητής μου...Θέλεις να μάθεις λεπτομέρειες για τη ζωή του αγαπημένου σου σταρ του χολιγουντ? Ρώτα την!Θέλεις να μάθεις για τις τελευταίες τάσεις της μόδας? Ρώτα την! 
Κολλημένη με το gossip girl και τον πρωταγωνιστή της σειράς (δε θυμάμαι πως τον λένε!! Ελπίζω να μη φάω καμιά πέτρα...χδ)


Την ΕΥΑ τη γνώρισα στον Άι Γιάννη..Εκεί που πήγαινα Γυμνάσιο!!Μέσα σ΄ ένα καλοκαίρι αδυνάτισε...την έβλεπα και ήμουν σε φάση "Την ηλίθια!!! Κι εγώ παραμένω χοντρή!χδ " Είναι πολύ καλή!! Βασικά είναι ή του ύψους ή του βάθους...Υπερυπερυπερβολική σε ΟΛΑ!! Δε δέχομαι αντιρρήσεις!!Οκ, σε πολλά έχει δίκιο, απλά εγώ σκάω στα γέλια!!χαχαχαχ Αλλά την αγαπάω κι αυτή!! :*


Για το τέλος άφησα την ΕΥΤΥΧΙΑ μου,την Ευτύχω μου, την ομορφιά, την αγάπη, τη λατρεία!!:Ρ
Κι αυτή τη γνώρισα στο γυμνάσιο!Ουσιαστικά δεθήκαμε περισσότερο σε μία εκδρομή που καταντήσαμε να κάνουμε παρηγοριά η μία στην άλλη!...Είναι φουλ ρομαντική!Για ρομαντικές ταινίες μόνο μαζί της!!!Κλάμα,μελαγχολία και μετά για........σουβλάκι!!!χαχαχαχαχαχαχ λοβ χερ <3

(Βρίσε με άφοβα για τη φώτο!!!)




Αυτά λοιπόν από 'μένα!
Καλό βράδυ!!!:**
Giwta Ar...








2 σχόλια:

  1. EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED
    WESTWICK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Θ-Ε-Ο-Σ.....

    Y.Γ.
    Σκύψε μη φας την πέτρα κατακούτελα.......
    <3

    love you....
    Χαρά......
    χοχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχαχαχαχαχαχαχααχ τώρα σιγουρεύτηκα ότι είσαι εσύ!!!χαχαχαχ μόλις έσκυψα!χδ

    ΑπάντησηΔιαγραφή