«Μέσα στη θλίψη της απέραντης μετριότητας που μας πνίγει από παντού, παρηγοριέμαι ότι κάπου, σε κάποιο καμαράκι, κάποιοι πεισματάρηδες αγωνίζονται να εξουδετερώσουν τη φθορά».
Οδυσσέας Ελύτης

Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Μένουμε πάντα παιδιά!

Μετά από μία κουραστική μέρα γεμάτη διάβασμα...
Αποφάσισα να δω μία ταινία...
Δεν ήξερα όμως ποια!
Έψαχνα....έψαχνα!
Βρήκα κωμωδίες,κοινωνικές,θρίλερ...
Καμία ωστόσο δε με ικανοποιούσε!
Ώσπου έπεσα πάνω σε μία ξεχωριστή!
Τι είδους;
Χαχαχαχαχ κινούμενα σχέδια!
Και ναι!Την είδα!
Και μετά είδα κι άλλη!
Μέχρι που κατέληξα για άλλη μια φορά στον Μπομπ..(το Σφουγγαράκη καλέ!)
Θυμήθηκα τις ταινίες του Dysney!!! <3
Μ' αυτές μεγάλωσα!
Από τη Λαίδη και τον Αλήτη μέχρι και τους Πειρατές της Καραϊβικής!(Johny Depp... <3)
Η συλλογή είναι τόσο μεγάλη!
Πάω να δω το "Ψηλά στον ουρανό" και ξαφνικά βλέπω δίπλα το Brave" ...
Χάνομαι!
Είναι ένας κόσμος μαγικός κι εγώ εισέβαλα για να ζήσω το όνειρο!
Και το ζω!
Με παίρνουν απ΄το χέρι ο Μίκυ και η Μίνι για να με ξεναγήσουν στο φανταστικό πλανήτη τους..
Στο δρόμο συναντάμε και τον Ντόναλντ με τη Νταίζη!
Όλοι μαζί παρέα, βλέπουμε και άλλους ήρωες...

Δεν αφήνω στιγμή να πάει χαμένη.....
Είμαι "μεγάλη" αλλά παραμένω παιδί!
Ο Dysney θα με συντροφεύει σε όλη μου τη ζωή!
Όταν δεν είμαι καλά, όταν είμαι πολύ χαρούμενη!
Όταν θυμάμαι τα παιδικά μου χρόνια...
Ταινίες διαχρονικές.....






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου