«Μέσα στη θλίψη της απέραντης μετριότητας που μας πνίγει από παντού, παρηγοριέμαι ότι κάπου, σε κάποιο καμαράκι, κάποιοι πεισματάρηδες αγωνίζονται να εξουδετερώσουν τη φθορά».
Οδυσσέας Ελύτης

Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Θα 'μαι κοντά σου όταν με θες!...Κάτω απ' τη βροχή..

Κάτω απ' τη βροχή!
Ναι εκεί.. Εκεί ονειρεύομαι εμάς τους δύο!
Κι όμως είμαι μόνη μου!
Βρέχομαι περιμένοντας ένα σημάδι σου!
Γυρνώ το κεφάλι δεξιά κι αριστερά μήπως σε βρω!
Αλλά πουθενά εσύ!
Τα δάκρυα τρέχουν καυτά!
Τα νοιώθω πάνω στα μάγουλα μου!
Με πιάνει το παράπονο..
Γιατί με άφησες μόνη;
Σήμερα που σε χρειάζομαι, που είσαι;
Και ξάφνου ακούω μία μελωδία!
Αυτή είναι η κιθάρα σου!
Τα δάχτυλά σου πάνω στις χορδές... Τ' ακούω! Τ' αναγνωρίζω!
Ακούω τη φωνή σου που τραγουδά τόσο μελωδικά....

                               " Μα είναι τα χρόνια ένα δοχείο
                                   ένα φτηνό ξενοδοχείο για δυο στιγμές
                                   για να χωράει κάπου ο πόνος
                                   τις νύχτες όταν μένω μόνος...
                                   Τις σιωπές μου να μετράω...
                                   να σε θυμάμαι όταν πονάω να μου λες...
                                   θα 'μαι κοντά σου όταν με θες! "

Σηκώνομαι όρθια και αρχίζω απεγνωσμένα να ψάχνω εσένα!
Κάθεσαι κάτω από ένα υπόστεγο κοιτώντας με!
Σταματάς να τραγουδάς και έρχεσαι κοντά μου...
Μ' αγκαλιάζεις και μου ψιθυρίζεις στ' αυτί : 
     " Μην κλαις! Είμαι δίπλα σου! Σε χρειάζομαι όσο με χρειάζεσαι κι εσύ!" 

Χαμογελώ αμυδρά μη ξέροντας τι να κάνω...
Ζω το όνειρο μου... Είμαι κάτω απ' τη βροχή με τον άνθρωπο που αγαπώ, αλλά τα 'χω χαμένα!

      " Τι έχεις; " με ρωτάει.
      " Θα είσαι όντως κοντά μου όταν σε θέλω; "
      " Μπορώ να κάνω διαφορετικά; "
      " Νομίζω πως όχι! "
      " Ε τότε πάμε να φύγουμε γιατί θα μου αρρωστήσεις! "
      " Είναι ωραία εδώ στη βροχή! "
      " Θέλεις να κάτσουμε; "
      " Αν θέλεις... "
      " Εσένα θέλω! "
      " Τότε είμαστε σε καλό δρόμο... "


Καλό σας βράδυ!! ;)
Giwta Ar...:**


                                                                                          * Ξάδερφε Χρήστο,
                                                                                              Αυτή η ανάρτηση μπορεί
                                                                                         να μην έχει βιντεάκι...
                                                                                                αλλά συνδυάζει τραγούδι
                                                                                            και δικά μου λόγια!χδ   






            

2 σχόλια: