«Μέσα στη θλίψη της απέραντης μετριότητας που μας πνίγει από παντού, παρηγοριέμαι ότι κάπου, σε κάποιο καμαράκι, κάποιοι πεισματάρηδες αγωνίζονται να εξουδετερώσουν τη φθορά».
Οδυσσέας Ελύτης

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Movies movies movies

Είπα ότι θα ξανά έγραφα στις 22...
Αλλά βαριέμαι και κάτι έπρεπε να κάνω!
Σιγά, είκοσι λεπτά πριν μπει το Σάββατο...
Λοιπόν... Είναι Παρασκευή βράδυ κι ενώ όλοι έχουν βγει,
εγώ κάθομαι και ξεροσταλιάζω στο σπίτι!:(
Είμαι άρρωστη και δεν έχω αντοχή ούτε να διαβάσω (δράμα)
Σήμερα στο φροντιστήριο όμως είχαμε πολύ πλάκα...
Έξι κορίτσια, και οι έξι ήμαστε στον κόσμο μας!χδ
Η μία χασμουριόταν, η άλλη φτερνιζόταν, η άλλη γκρίνιαζε...
Καλά ήταν...
Αφού διάβασα και τα μαθηματικά μου, είπα "δε γράφω;"
Και να μαι εδώ!!!
Απόψε λέω να αναλύσω τις αγαπημένες μου ταινίες...
Οκ, δεν ξέρω ποιες ακριβώς είναι αλλά στην πορεία θα τα βρούμε!χδ
Ας ξεκινήσω λοιπόν:

5.The notebook!

Υπέροχη....:')
Μιλάμε για ΤΟ κλάμα!
Ολόκληρες σειρές με χαρτομάντιλα!
Τη βλέπω ξανά και ξανά χωρίς να τη βαριέμαι!
Αφού έχει καταπληκτικό τέλος...
Εντάξει, θα μου πείτε " τι μας λες κοπέλα μου; Τράβα να κοιμηθείς!"
Εγώ δεν κοιμάμαι!!!!
Αγαπάμε τους έρωτες!!!!









4.The Help!

Κοινωνική κι έτσι!
Παλιάς εποχής με ωραίες εικόνες και καλούς ηθοποιούς!
Ουσιαστικά δείχνει την αντιμετώπιση της Αμερικής προς τους μαύρους 
τα παλιά χρόνια...(δε θυμάμαι αιώνα! :D )

την προτείνω ανεπιφύλακτα!







3.Happy Feet 1 !

Το όμορφο μου πιγκουινάκι!!!  
Και σ' αυτή έκλαιγα!
Γενικά σε όλες κλαίω!
Και κωμωδία να 'ναι εγώ κλαίω! (ουπς, ανησυχώ!)
Τέλος πάντων, ξέφυγα!
Ο πιγκουίνος που δεν τραγουδάει καλά, όμως είναι μοναδικός...
Χορεύει με τον δικό του τρόπο και στο τέλος κανείς δεν τον κατακρίνει πια!
Αντιθέτως ζουν όλοι στο ρυθμό του.......του πρωταγωνιστή πιγκουίνου...:')









2.Midnight in Paris!

Υπέρτατηηηηηηηηηηη  
Δεν είναι τόσο ρομαντική όσο νόμιζα πριν τη δω!
Απλώς κρύβει μια μαγεία!
Τη μαγεία του Παρισιού...
Όλα διαδραματίζονται τα μεσάνυχτα στο Παρίσι, όπως λέει κι ο τίτλος!
Αυτή η ταινία ρίχνει πάνω σου χρυσόσκονη και σε ταξιδεύει σε άγνωστα μέρη!









1.Aν...

Αυτή η ταινία είναι... είναι... είναι...
Απερίγραπτη!:')
Δύο ζωές που εξελίσσονται παράλληλα...
Αν ο Δημήτρης έβγαζε εκείνο το βράδυ το σκύλο βόλτα, θα γνώριζε τη Χριστίνα...
Αν δε τον έβγαζε.......
Ο Παπακαλιάτης είναι τόσο γραφικός..
Όμως κάθε δουλειά του σε καθηλώνει!
Υποδηλώνει την πραγματικότητα με τα ΑΝ που μας βασανίζουν...
Αν έκανα αυτό εκείνο το βράδυ, τώρα πως θα ήταν η ζωή μου;




Σας αφήνω με τη γλυκιά γεύση του Αν...
Καλό σας βράδυ!
Giwta Ar..:** 








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου