«Μέσα στη θλίψη της απέραντης μετριότητας που μας πνίγει από παντού, παρηγοριέμαι ότι κάπου, σε κάποιο καμαράκι, κάποιοι πεισματάρηδες αγωνίζονται να εξουδετερώσουν τη φθορά».
Οδυσσέας Ελύτης

Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

And the Oscar goes to...




Αχααα... Βραβεύτηκα! Και αυτή τη φορά επισήμως! (ξέρετε, κόκκινα χαλιά, σκηνή, μικρόφωνο..τέτοια!)
Το βραβείο λοιπόν λέγεται "Starz Blog Awards" και απ' ό,τι κατάλαβα το λαμβάνουν μόνο διασημότητες..
Επομένως ποιος άλλος θα μπορούσε να βραβευτεί εκτός από 'μένα; Εγώ που με βλέπει ο φακός και λιώνει; Που οι paparazzi δε μ' αφήνουν ούτε το σουβλάκι μου να φάω ήσυχα ήσυχα;
Τέλος πάντων, για να μη μακρηγορώ...
Πάμε στους κανόνες....

1. Αναφέρεις ποιος σου χάρισε το βραβείο.

Ποιος να μου το χάρισε;;;  Μα η Pink Angel ( http://pink-angel-911.blogspot.gr/) φυσικά! Ποιος άλλος;;
Να πω ένα ΜΕΓΑΛΟ "ευχαριστώ"! Σ' ευχαριστώ!! ♥♥♥
Δε γράφω άλλα γιατί είναι τόσο συγκινητική η στιγμή που θα με πάρουν τα ζουμιά..(έτσι δε γίνεται με όλους τους οσκαρούχους;;;)

2. Απαντάς στις παρακάτω ερωτήσεις (θα τις δείτε πιο κάτω, δεν τις γράφω τώρα.)

3. Δίνεις με τη σειρά σου το βραβείο σε 7 bloggers.



Ας ξεκινήσω λοιπόν....

i) Τι σε ενέπνευσε και τι σημαίνουν για 'σένα το όνομα του blog σου και το όνομα με το οποίο υπογράφεις τα κείμενά σου;

Το όνομα του blog για να πω την αλήθεια δεν ξέρω τι σημαίνει για 'μενα.. Απλά όταν το έφτιαχνα έπρεπε να το ονομάσω κάπως.. Βέβαια το υποσυνείδητό μου θα με οδήγησε προς τα εκεί. Οπότε φαντάζομαι ότι η λέξη "Εδέμ" συμβολίζει την ηρεμία, την γαλήνη που χρειάζομαι κάποιες στιγμές και γι' αυτό καταφεύγω εδώ! Για να ξεσπάω και να ηρεμώ γράφοντας. Είναι πολλές οι φορές που γράφω κάτι, αλλά δεν το δημοσιεύω γιατί σκέφτομαι πως όλα αυτά που με απασχολούν δεν ενδιαφέρουν τους άλλους. Η ανάγκη μου πάντως είναι να γράφω. Είτε εδώ, είτε στο ημερολόγιο μου (ναι, είμαι 17 χρόνων και γράφω ακόμα ημερολόγιο. Αυτά δεν έχουν ηλικία.) Προφορικά συχνά δεν εκφράζομαι όπως θέλω οπότε.. Καλύτερα μολύβι και χαρτί. Βέβαια ξέφυγα απ' το θέμα. Συνεχίζω...{η ανάλυση θα γίνει όπως ακριβώς γίνεται και στη Λογοτεχνία...χδ}
Η κτητική αντωνυμία "μου" δηλώνει πως αυτό το ιστολόγιο, αυτή η Εδέμ είναι δική μου, οπότε κάποιος που δε μ' έχει διαβάσει, μπορεί να καταλάβει πως ότι περιέχει αυτό το blog αφορά εμένα.
Τέλος, η λέξη "μικρή".. δεν έχω ανάλυση γι' αυτό.. Απ' το να είναι μεγάλος ο Παράδεισός μου, καλύτερα μικρός ώστε να χωράει μόνο εμένα και τους φίλους μου.

Πάμε τώρα στο όνομα με το οποίο υπογράφω... Καλά, δε θέλει και πολύ μυαλό! Giwta το μικρό μου όνομα, Ar τα αρχικά του επιθέτου μου. Το μόνο που σημαίνει για 'μένα αυτό το όνομα είναι.. δε σημαίνει κάτι. Μόνο ότι οι γονείς μου δε βρήκαν άλλο όνομα και επέλεξαν το Πα...ιώτα... Ποπο ανατρίχιασα!

ii) Αν δεν ήσουν άνθρωπος τι θα ήθελες να είσαι και γιατί;

Καλά, κάτι παρόμοιο προσπαθούσα να πείσω την κολλητή μου  να κάνουμε το καλοκαίρι σε μια σχετικά έρημη παραλία όση ώρα κάναμε ηλιοθεραπεία. Και καλά "Αν ήμουν κρασί θα ήμουν..., Αν ήμουν ζώο θα ήμουν..". Τελικά δεν την έπεισα {τι ξενέρωτη τσ τσ τσ (καρδουλίτσα)} και τα έλεγα μόνη μου.
Αν δεν ήμουν άνθρωπος λοιπόν, θα ήθελα να ήμουν... χμμ.. ένα καλό λογοτεχνικό βιβλίο, ίσως κλασικής λογοτεχνίας, για να με διαβάζουν χιλιάδες άνθρωποι και γιατί συνήθως τα βιβλία δεν τα κρίνεις απ' το εξώφυλλο. Αντιθέτως οι πιο πολλοί τα κρίνουν απ' το περιεχόμενο. Οπότε, επειδή δε συμβαίνει και πολύ συχνά με τους ανθρώπους, τι καλύτερο; Να με κρίνουν γι' αυτά που λέω και όχι γι΄αυτό που δείχνω.

iii)  Αν σε σταματούσαν στο δρόμο απ' το Blog Tv και σε ρωτούσαν "ποιο είναι το χαρακτηριστικό σου γνώρισμα, σύμφωνα με τα λεγόμενα των άλλων", τι θα απαντούσες; Ποιο είναι;

Χμ... Εδώ ζήτησα βοήθεια. Και την πήρα την απάντησή μου θριαμβευτικά! Λένε πως το χαρακτηριστικό μου γνώρισμα είναι ο αέρας μυστηρίου που αποπνέω..
Δεν σχολιάζω περαιτέρω..

iv) Ποιο στοιχείο βρίσκεις γοητευτικό και σε κάνει να συνεχίζεις να γράφεις;

Μ΄αρέσει πάρα πολύ να γράφω και το μόνο που με κάνει να συνεχίζω είναι το γεγονός ότι μπορώ να εκφράζομαι, είτε πιο ποιητικά (που λέει και η Χαρά) είτε με πιο πεζά και πιο αληθινά κείμενα! Απλά βρήκα μια διέξοδο μ' αυτό τον τρόπο, έτσι ώστε να ξέρουν όσα με προβληματίζουν, και δεν τα λέω σε φίλους και γονείς, κάποιοι άλλοι εκτός από 'μένα.

v) Ποια φωτογραφία θα βάζατε για τη ζωή;



Η ζωή για μένα είναι σαν μία σκηνή θεάτρου. Πότε λάμπει από τα φώτα και είναι γεμάτη ζωντάνια και δράση, και πότε είναι κενή περιμένοντας πάλι εμάς τους ανθρώπους να τη γεμίσουμε με το φυσικό μας φως. Όταν εμείς είμαστε χαρούμενοι, τότε ανάβει κι αυτή τα φώτα της!


vi) Αγαπημένη λέξη;

Χμ... δεν ξέρω.. "Αγάπη" θα έλεγα! Γιατί έχοντας αυτή, έχεις και όλα τ' άλλα ή τουλάχιστον μπορείς να ξεπεράσεις τα πάντα όσο σοβαρά και να είναι!!





Τώρα που απάντησα αναλυτικότατα, νομίζω, ήρθε η ώρα για τη βράβευση άλλων...
Δε βραβεύω ονομαστικά. Όποιος δει την ανάρτηση και του κάνει όρεξη, ορίστε! Μολών λαβέ!

Και θα κλείσω με ένα νέο τραγούδι της Μποφίλιου οι στίχοι του οποίου θυμίζουν παραμύθι για παιδιά! Έχω λατρέψει μουσική και στίχους. Αλλά αφού υπογράφουν Ευαγγελάτος-Σέμσης, δε θα μπορούσε να μην είναι υπέροχο τραγούδι!



Καλό βράδυ..
Giwta Ar..:**



8 σχόλια:

  1. Αξίζανε οι τόσες κάμερες και τα φλας!
    Σε χαιρετώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μμμ πιτσιρίκα μου Γιώτα! Που θα μπορούσες κάλλιστα να είσαι κόρη μου!
    Μου άρεσες! Και λέω να μείνω! :)))
    Μου θύμισες κάτι από μένα! ( Κι εγώ αυτόν τον τίτλο έβαζα στα πρώτα βραβεία που πήρα)!

    Λοιπόν ! Αν είσαι τόσο τρελοκόριτσο όσο σε έκοψα θα συμπεθεριάσουμε!
    Πάω να περάσω το μπλογκ σου στα αγαπημένα μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι λες καλέ;;; Φαίνεσαι πολύ μικρή! Δεν το λέω για να το πω..ισχύει! (Δεν πιστεύω να υπάρχει θέμα πληθυντικούς και τέτοια..)
      Η αλήθεια είναι πως κρύβω μια δόση τρέλας εκεί στη γωνία...:Ρ
      Και τιμή μου που θα με βάλεις στα αγαπημένα σου.. :-D
      Ελπίζω να τα λεμε συχνά!!:)

      Διαγραφή